[ad_1]
ارتقاء نرخ فریم بازی از ۳۶ به ۱۲۲ فریمبرثانیه؛ AMD با فناوری FSR 3 غوغا میکند
در کمال تعجب بازی مورد انتظار Starfield بهجای FSR 3 از FSR 2 پشتیبانی میکند. AMD گفته است که توسعهدهندهی Starfield برخلاف برخی از شایعات هیچ مانعی برای اضافهکردن DLSS به این بازی ندارد.
فناوری FSR در نسخهی جدید نیز روی کارت گرافیک انویدیا کار میکند، اما روی کارت گرافیک AMD عملکرد بهتری دارد. ارائهی FSR مشروط به این است که توسعهدهندگان تمایلی به اضافه کردن این قابلیت به بازیهایشان داشته باشند.
AMD گفته است که در آیندهای نامشخص فناوری تولید فریم را به درایور خود نیز اضافه میکند. با آن تغییر مهم، گیمرها میتوانند فریمهای جدیدی به تمامی بازیهای DX10 و DX11 اضافه کنند، البته به شرط استفاده از کارت گرافیک AMD.
درایور جدید ای ام دی که ۱۵ شهریور منتشر میشود، از قابلیت Hypr-RX نیز بهرهمند خواهد بود. Hypr-RX گزینهای است که بهراحتی قابلیت FSR را فعال میکند(در بازیهایی که پشتیبانی رسمی از FSR ارائه نمیدهند، نسخهی محدودتری از این فناوری فعال میشود). Hypr-RX در ابتدا از ۱۵ بازی پشتیبانی خواهد کرد.
درایور جدید قابلیتهای دیگری مثل Radeon Anti-Lag و Radeon Boost نیز خواهد داشت که تصاویر را فشرده میکنند و باعث بهبود عملکرد میشود. یکی از مدیران ارشد ای ام دی میگوید که بر اساس تحقیقات این شرکت، ۷۰ درصد از گیمرها حاضرند برای دسترسی به عملکرد بهتر، کیفیت تصویر پایین بیاید.
[ad_2]
منبع
نظرات کاربران