[ad_1]
هشدارهای آزاردهنده، راهکار جدید مایکروسافت برای تحمیل اج و بینگ بر کاربران
قطعاً مایکروسافت ازنظر قانونی مجوزهای بیشماری دراختیار دارد زیرا اکثر کاربران هنگام شروع استفاده از محصولاتی مثل ویندوز، بدون مطالعهی شرایط و قوانین، با آنها موافقت میکنند. بههرحال بهنظر نمیرسد افراد آگاهانه راضی باشند این شرکت از توانایی تجزیهوتحلیل کامپیوتر کاربرانش برای نمایش هشدارهای آزاردهنده تبلیغ بینگ سوءاستفاده کند.
این اولینبار نیست مایکروسافت از روشهای نامناسب برای وادار کردن کاربران به استفاده از بینگ و اج بهجای گوگل و مرورگر کروم استفاده میکند. غول فناوری اهل ردموند از سالها قبل با روشهای مختلف مثل پنجرههای پاپآپ در کروم، نوار وظیفهی ویندوز و… سعی دارد کاربران را به استفاده از محصولات خود ترغیب کند.
سازندهی ویندوز حتی پساز آپدیت این سیستمعامل کاربران را مجبور کرده به حساب مایکروسافت خود در اج وارد شوند و همچنین مرتباً پیامهای تمامصفحهای برای استفاده از بینگ بهعنوان موتور جستجوی پیشفرضِ اج نمایش میدهد.
مایکروسافت همچنین کنترل جستجوی کلمهی Chrome را در بینگ آغاز کرده تا با چتبات هوش مصنوعی خود پاسخی برای آنها تولید کند. تعامل تقلبی هوش مصنوعی، صفحهی کاملی از بینگ را ارائه میدهد که بهطور کامل نتایج جستجوی کروم را دراختیار دارد و کاربران را به استفاده از اج و بینگ ترغیب میکند.
[ad_2]
منبع
نظرات کاربران